Koren onder de Molens vanaf eind september weer van start!

Schiedammers die graag zingen

Iedereen kan zingen

Schiedammers zingen samen in de Schiedamse wijken Groenoord, Oost, West en Zuid onder leiding van een deskundige dirigent.

Zingt u graag de sterren van de hemel? Samen zingen is leuker! Veel of weinig zangervaring, iedereen is welkom bij Koren onder de Molens. Onder leiding van een deskundige dirigent leert u de fijne kneepjes van het vak. In vier wijken zingen Schiedammers om de week, onder leiding van een deskundige dirigent, op een locatie in de wijk. Er wordt toegewerkt naar een presentatie voor familie, vrienden en bekenden. Koren onder de molens 2017 2018

Een optreden voor vrienden en bekenden

De koren Zuid, Oost en West werken toe naar een presentatie op zondag 28 januari op een bijzondere locatie in het centrum van Schiedam.
Koor Groenoord zingt ‘Ja Zuster, Nee Zuster’ op donderdag 8 februari in de activiteitenruimte van de Van Beethovenflat. Kom eens kijken en meezingen!

Lessenschema en locaties

De cursus bestaat uit 8 á 9 lessen en eindigt met een optreden.
Cursusprijs: € 10,- voor het gehele programma. De bijdrage wordt geïnd tijdens de eerste les.

Koor Groenoord repeteert in de activiteitenruimte van de van Beethovenflat op het van Beethovenplein. De dirigent is Jirre Stoutjesdijk en de repetities duren van 19.30 tot 21.30 uur.
Data: donderdag 28 sep, 12 en 26 okt, 9 en 16 nov, 7 dec, 11 en 25 jan. Het optreden staat gepland op 8 februari.

Het koor Geluid uit Zuid zit helemaal vol. In Hof in Zuid in de Nieuwe Maasstraat 68D repeteert het koor om de woensdagavond onder leiding van dirigent Thijs Mijnster. Tussen 19.00 en 21.00 uur zingt het koor op woensdag 20 sep, 4 en 18 okt, 1 en 15 nov, 6 en 20 dec, 3 en 17 jan.

Koren onder de Molens oost komt vanaf heden samen in Wijkcentrum Schiedam Oost op de Boerhaavelaan 79. Op de woensdagavonden woensdag 11 en 25 okt, 8, 22 en 29 nov, 13 dec, 10 en 24 jan wordt er tussen 19.00 en 21.00 uur gezongen.

Ottilie van der Jagt is de dirigent in west, waar de koorleden in het Wijkcentrum de Erker zingen, op de Jan van Avennesstraat 32. Van 19.30 tot 21.30 uur wordt gezongen op woensdag 27 sep, 11 en 25 okt, 8 en 22 nov, 6 en 20 dec, 10 en 24 jan. Er staat voor dit koor nog een kerstoptreden gepland op 20 december.
De koren zuid, oost en west zingen gezamenlijk op 28 januari.

Koren onder de molens 2017 2018

Geef je op!