Scootmobielroute door centrum en Oost

Schiedam maakt zich op voor een nieuwe scootmobielkunstroute

Gezellig met andere scootmobielrijders, een opgeladen accu en een opgewekt humeur een verrassende route door twee Schiedamse wijken rijden. In de tussentijd genieten van alle kunstwerken die Schiedam rijk is en de bijbehorende verhalen. Dat is de scootmobielkunstroute! De route is verplaatst van 17 naar 24 augustus start bij de Mobiele Buurtpost in Schiedam-Oost en eindigt bij de Grote of Sint-Janskerk aan de Lange Kerkstraat. In de tussentijd worden de beste kunstzinnige en culturele verhalen uit Oost en centrum gedeeld.

De gids van Mooi Werk en de medewerkers van Seniorenwelzijn zijn er klaar voor

De route is het resultaat van een succesvolle samenwerking tussen organisaties Seniorenwelzijn en Mooi Werk en wordt inmiddels al voor het derde jaar op rij georganiseerd. Een dagje uit in de eigen stad, waarin nieuwe en bekende plekken worden bezocht. Tijdens de route is er ruimte voor een praatje, een kopje koffie of thee en een heerlijke lunch.

Meerijden?

De route vindt plaats op 24 augustus. Er zijn nog een paar plekjes beschikbaar voor nieuwsgierige scootmobielrijders. Ook introducés op de fiets zijn van harte welkom. Meer informatie over het evenement en aanmelden kan hier.