(Amateur)kunstenaars opgelet: IKTOON gaat van start op 20 februari!

Een leuk bericht op de dinsdagmiddag voor de (amateur)kunstenaars onder ons. Hierbij nodigen wij jullie van harte uit voor de eerste brainstorm bijeenkomst voor IKTOON. Zoals jullie weten staat de maand juni helemaal in het teken van de (amateur)kunst. (Amateur)kunstenaars zijn daarin belangrijke spelers; jullie zijn het DNA van de (amateur) kunst.

Een belangrijk onderdeel van het festival is een bruisend weekend (met alles erop en eraan) van vrijdag 22 juni t/m zondag 24 juni. Voor kinderen, jongeren, volwassenen en met ruimte voor alle disciplines. Er is van alles te doen en vooral te zien, van een talkshow tot presentaties, van masterclasses tot een open podium. En dat allemaal in een prachtig voormalig schoolgebouw in Schiedam Oost.

Jullie inbreng is hierbij van groot belang, want het festival is van ons samen. De eerste brainstormsessie is op dinsdag 20 februari. Graag nodigen we jullie uit om mee te denken over de invulling van het festival.

Datum: Dinsdag 20 februari 2018 (wij zorgen voor een lekker snack)

Start: 18.00 uur

Einde: (uiterlijk) 19.30 uur

Plaats: Gravin Aleidaschool, Oostsingel 9.

Aanmelden via: post@stichtingmooiwerk.nl

Ken je andere geïnteresseerden? Neem ze dinsdag 20 februari vooral mee! Heb je vragen? Bel cultuurscout Bob via 06  24 53 45 98.