Evenementen

Koor Oost repeteert

Wijkcentrum Schiedam Oost, Schiedam

Zingt u graag de sterren van de hemel? Samen zingen is leuker! Veel of weinig zangervaring, iedereen is welkom bij Koren onder de Molens. Onder leiding van een deskundige dirigent leert u de fijne kneepjes van het vak.

Koor West repeteert

Wijkcentrum de Erker, Schiedam Nederland

Zingt u graag de sterren van de hemel? Samen zingen is leuker! Veel of weinig zangervaring, iedereen is welkom bij Koren onder de Molens. Onder leiding van de deskundige dirigent Ottilie van der Jagt leert u de fijne kneepjes van het vak.

Cursus Kunstgeschiedenis

De Ark, Schiedam

Een cursus over kunst, met zijsprongen naar fotografie en film. De ontwikkelingen in de Amerikaanse kunst komen aan bod, voor het eerst wordt New York belangrijker dan Parijs. De monochrome schilderijen van Barnett Newman en Yves Klein krijgen een tegenhanger in de herkenbare Pop Art kunst van Andy Warhol en Roy Lichtenstein.

Koor Groenoord repeteert

Activiteitenruimte Van Beethovenplein, Schiedam

Zingt u graag de sterren van de hemel? Samen zingen is leuker! Veel of weinig zangervaring, iedereen is welkom bij Koren onder de Molens. Onder leiding van de deskundige dirigent Jirre Stoutjesdijk leert u de fijne kneepjes van het vak.

Schiedam zingt!

Alevitisch Cultureel Centrum Rijnmond, Schiedam

Schiedam zingt, en hoe! Een groot, gratis zangevenement door zeven Schiedamse koren. Meegalmen verplicht! Bij binnenkomst worden de liedteksten uitgedeeld.

Koor Groenoord treedt op: 'Ja Zuster, Nee Zuster'

Activiteitenruimte Van Beethovenplein, Schiedam

Schiedams Kunstenaarscafé

stichting Mooi Werk, Schiedam

Mooi Werk organiseert een inspirerende sessie waarin je met vakgenoten samenkomt en in gesprek gaat over kunst. De medewerkers van ons projectbureau voor kunsteducatie en cultuurparticipatie maken graag kennis met creatievelingen die in Schiedam actief zijn. Voor de diverse kunstprojecten in de wijken en op scholen zijn we altijd op zoek naar (bij voorkeur) Schiedamse talenten.

Schiedams Kunstenaarscafé

stichting Mooi Werk, Schiedam