Schiedams Kunstenaarscafé

stichting Mooi Werk

Categorieën

Kunstenaars ontmoeten elkaar

Schiedamse kunstenaars, creatievelingen en medewerkers van culturele instellingen, opgelet!
Mooi Werk organiseert een inspirerende sessie waarin je met vakgenoten samenkomt en in gesprek gaat over kunst.

De medewerkers van ons projectbureau voor kunsteducatie en cultuurparticipatie maken graag kennis met creatievelingen die in Schiedam actief zijn. Voor de diverse kunstprojecten in de wijken en op scholen zijn we altijd op zoek naar (bij voorkeur) Schiedamse talenten. In sommige gevallen is het hebben van een kunstvakopleiding of lesbevoegdheid vereist. In andere gevallen is vooral het portfolio van de kunstenaar of de thema’s van het werk (in opdracht) leidend voor een samenwerking.

Een aantal keer per jaar organiseert Mooi Werk daarom Kunstenaarscafé in de ruimte op Hoogstraat 97. Een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten en beter te leren kennen.

Gastsprekers op het Kunstenaarscafé

Iedere keer wordt een andere gastspreker uitgenodigd die zijn of haar verhaal over kunst deelt. Deze editie hebben we twee gastsprekers. Schiedammers Jan Eisse Pentinga en Cilia Batenburg vertellen over hun kunst en creativiteit. Na afloop van de twee presentaties is er gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan.

Praktische informatie

Wil je laten weten of je komt? Dan doe je door onderstaand formulier in te vullen. Het kunstenaarscafé is gratis toegankelijk.

Schiedams Kunstenaarscafé op 22 februari 2018