Speciale Iktoon-workshop OneMinuteVideo voor (amateur)kunstenaars en verenigingen

Voorafgaand aan Iktoon in juni 2018 organiseert Stichting Mooi Werk een speciale workshop OneMinuteVideo voor (amateur)kunstenaars en artiesten. Het doel van de workshop is het maken van een korte video voor Iktoon-campagne in juni. Amateurkunstverenigingen en -kunstenaars kunnen zich met deze video (online) presenteren en eventueel nieuwe leden werven. In de eerste bijeenkomst maken zij meteen een kort portretje. Filmen met de smartphone, presenteren voor de camera en monteren met de app LumaFusion (IOS), het komt allemaal aan bod. Daarnaast bereiden we een eigen video voor Iktoon voor: we zetten een format volgens een eenvoudig Storytelling principe neer en gebruiken de huisstijl van Iktoon. In de tweede bijeenkomst wordt er zelf gemonteerd onder begeleiding van de workshopdocenten, Fetsje Luimstra en Arthur Nooter van De Totem.

Praktische informatie

Data: zaterdag 14 april van 13.00 tot 17.00 uur en donderdag 26 april van 19.00 tot 22.00 uur.
Locatie: Mooi Werk, Hoogstraat 97, 3111 HC Schiedam
Prijs: € 20,- p.p.
Inschrijven: post@ stichtingmooiwerk.nl
Let op: In eerste instantie beperken we de deelname aan de workshop tot max. 2 personen per vereniging, omdat er max. 14 mensen deel kunnen nemen.
De workshop wordt gesubsidieerd door de gemeente Schiedam.